Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.03.2021. 08:23
(najava tendera za 2021. godinu) Nabavka kancelarijskog materijala, materijala za čišćenje, kompjuterskog materijala, materijala za dekoraciju službenih prostorija, hrane, prehrambenog materijala i materijala za pripremanje hrane, materijala za prvu pomoć, medicinskog i stomatološkog materijala, administrativnog materijala, materijala za opravku i održavanje objekta i opreme, računarske opreme, usluga opremanja i namještanja učionica, telekomunikacijskih usluga - usluga fiksne telefonije, deratizacije, dezinfekcije i dezinsekcije, ostalih komunalnih usluga, obavljanja obaveznog sistematskog pregleda, popravke i održavanja vatrogasne opreme, opravke i održavanja zgrada, održavanja sistema vatrodojave, popravke, održavanja i srodnih usluga za osobna računala, uredsku opremu, oglašavanja, štampanja, stručnog obrazovanja i pravnih usluga, cestovnog prijevoza - prevoza učenika i nastavnika, održavanja informatičkog programa…
(najava tendera)Plan nabavki JU OŠ Hašim Spahić Ilijaš za 2021. godinu
Organizacija:
JU OŠ "Hašim Spahić"
Faza postupka:
Plan nabavki
Objavljen/dopunjen/izmijenjen/Ne donosi se:
Objavljen
Datum plana nabavki:
25.03.2021
Prilog/prilozi PDF (plan i izmjene):
plan_nabavki_ju_os_hasim_spahic_ilijas_za_2021.godinu.pdf
Datum unosa:
26.03.2021
Nadlezno ministarstvo:
Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade
Na osnovu člana 17. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj. 39/14), člana 86. Pravila Javne ustanove Osnovna škola „Hašim Spahić" Ilijaš broj: 01-566/15 od 29.06.2015. godine i Odluke o usvajanju Budžeta Kantona Sarajevo za 2021. godinu, Školski odbor na tridesetdevetoj (XXXIX) sjednici održanoj dana 25.03.2021. godine, donosi:
PLAN NABAVKI
JU OŠ „HASIM SPAHIC" ILIJAS ZA 2021. GODINU
Član 1.
Plan nabavki JU OŠ „Hašim Spahić" Ilijaš (u daljem tekstu: Plan nabavki) sačinjen je na osnovu Odluke o usvajanju Budžeta Kantona Sarajevo za 2021. godinu koju je donijela Skupština Kantona Sarajevo 03.02.2021. godine, te finansijskog plana JU OŠ „Hašim Spahić" Ilijaš za 2021. godinu u iznosu od 1.841.600 KM.
Član 2.
Plan nabavki donosi se za budžetsku 2021. godinu, a obuhvata nabavku roba, usluga i radova, te sadrži podatke o predmetu nabavke, jedinstvenom riječniku javne nabavke, procijenjenoj vrijednosti nabavke, vrsti postupka javne nabavke, okvirnim terminima za pokretanje postupka nabavke i zaključenja ugovora i izvoru finansiranja.
Član 3.
Provođenjem postupka javnih nabavki će se osigurati:
a)Najefikasniji način korištenja javnih sredstava s obzirom na svrhu i predmet javne nabavke,
b)Izvršenje nabavke i dodjeljivanje ugovora o javnoj nabavci u skladu sa postupcima utvrđenih Zakonom o javnim nabavkama,
c)Poduzimanje svih potrebnih mjera kako bi se osigurala pravična i aktivna konkurencija među potencijalnim dobavljačima uz ostvarenje jednakog tretmana, nediskriminacije i transparentnosti.
Član 4.
Nabavke na koje se ne primjenjuje Zakon o javnim nabavkama:
R/B |
Predmet nabavke |
Procjenjena vrijednost KM sa PDV-om |
Osnov izuzeća od primjene ZJN BiH |
Pozicija u finansijskom planu (konto) |
Iznos na kontu KM bez PDV-a |
Izvor finansiranja |
1. |
Električna energija |
7.000,00 |
Član 10. ZJN |
613211 |
5.983,00 |
Budžet KS |
2. |
Centralno grijanje |
59.500,00 |
Član 10. ZJN |
613212 |
50.855,00 |
Budžet KS |
3. |
Voda i kanalizacija |
1.000,00 |
Član 10. ZJN |
613321 |
855,00 |
Budžet KS |
4. |
Odvoz smeća |
1.690,00 |
Član 10. ZJN |
613323 |
1.445,00 |
Budžet KS |
5. |
Usluge dostave pošte |
1.300,00 |
Član 10. ZJN |
613314 |
1.111,00 |
Budžet KS |
6. |
Računovodstvene, revizorske i porezne usluge |
90,00 |
Član 10. ZJN |
613931 |
77,00 |
Budžet KS |
|
Ukupno |
70.580,00 |
|
|
60.326,00 |
|
Plan nabavki se sastoji od tekstualnog i tabelarnog dijela. Tabelarni dio je podijeljen u tri segmenta, robe, usluge i radove. Za sve nabavke predviđene Planom nabavki obavezno je donošenje Odluke o pokretanju postupka nabavke u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama. Ukoliko se neka nabavka nije mogla predvidjeti u vrijeme donošenja Plana nabavki a ista se pokaže kao stvarna potreba, takva nabavka se može realizovati donošenjem posebne odluke o nabavci, a u skladu sa raspoloživim finansijskim sredstvima i potrebama škole.
Član 5.
Plan nabavki je okvirni dokument koji se može mijenjati ili dopunjavati u toku godine, na isti način na koji je i donesen. Ostvarenje plana na ekonomskim kodovima koji se finansiraju iz vlastitih prihoda zavisi od realizacije vlastitih prihoda u toku godine.
Član 6.
Za 2021. godinu utvrđuje se sljedeći Plan nabavki roba, usluga i radova:
r/b |
Predmet nabavke |
Šifra JRJN |
Ekonomski kod |
Procjenjena vrijednost bez PDV-a |
Vrsta postupka |
Okvirni period pokretanja postupka |
Okvirni period zaključenja ugovora |
Izvor finansiranja |
Organ nadležan za pokretanje postupka |
|
ROBE |
||||||||
1. |
Kancelarijski materijal |
30192000-1 |
613417 |
684,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
2. |
Kancelarijski materijal |
30192000-1 |
613417 |
856,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Vlastiti prihodi (produženi boravak) |
Direktor škole |
3. |
Izdaci za obrasce i papir |
22822000-8 |
613411 |
940,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
4. |
Materijal za čišćenje |
39830000-9 |
613484 |
1.966,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
5. |
Materijal za čišćenje |
39830000-9 |
613484 |
2.100,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Vlastiti prihodi (produženi boravak) |
Direktor škole |
6. |
Izdaci za odjeću i |
18100000-0 |
613481 |
85,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
uniforme |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Kompjuterski materijal |
30100000-0 |
613412 |
2.393,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
8. |
Izdaci za poljoprivredni |
16160000-4 |
613441 |
43,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
materijal |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Izdaci za obrazovna pomagala |
39162200-7 |
613431 |
1.154,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
10. |
Izdaci za obrazovna pomagala - nagrade učenicima |
39162200-7 |
613431 |
2.130,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Vlastiti prihodi (prihod odfis.sale) |
Direktor škole |
11. |
Izdaci za obrazovna pomagala |
39162200-7 |
613431 |
1.710,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Vlastiti prihodi (produženi boravak) |
Direktor škole |
12. |
Materijal za dekoraciju službenih prostorija |
39298900-6 |
613415 |
171,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
13. |
Sitan inventar |
33711000-7 |
613416 |
85,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
14. |
Hrana, prehrambeni materijal i materijal za pripremanje hrane |
15000000-8 |
|
470,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
15. |
Hrana i prehrambeni materijal za učenike u produženom boravku |
15884000-8 |
|
10.260,00 |
Konkurentski postupak |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Vlastiti prihodi (produženi boravak) |
Školski odbor |
16. |
Pretplata na stručnu literaturu |
22211000-2 |
613413 |
85,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
17. |
Materijal za prvu pomoć |
33141623-3 |
613414 |
43,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
18. |
Medicinski i stomatološki materijal |
33140000-3 |
613422 |
684,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
19. |
Ostali administrativni materijal |
30192000-1 |
613419 |
72,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
20. |
Izdaci za gorivo i benzin |
09200000-1 09211100-2 |
|
544,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
21. |
Materijal za opravku i održavanje objekta i opreme |
44000000-0 |
|
4.658,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
22. |
Računarska oprema |
30200000-1 |
821312 |
2.564,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Vlastiti prihodi (prih.odfis.sale) |
Direktor škole |
23. |
Opremanje i namještanje učionica |
39100000-3 |
821332 |
3.897,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Vlastiti prihodi (prihodi od fis.sale) |
Direktor škole |
UKUPNO ROBE |
|
|
37.594,00 |
|
|
|
|
|
r/b |
Predmet nabavke |
Šifra JRJN |
Ekonom ski kod |
Procjenjena vrijednost bez PDV-a |
Vrsta postupka |
Okvirni period pokretanja postupka |
Okvirni period zaključenja ugovora |
Izvor finansiranja |
Organ nadležan za pokretanje postupka |
Napomena |
|
USLUGE |
|
||||||||
1. |
Telekomunika cijske usluge - usluge fiksne telefonije |
64200000-8 |
613311 |
1.410,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
2. |
Izdaci za mobilni telefon |
64212000-5 |
613313 |
470,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
3. |
Usluge deratizacije, dezinfekcije i dezinsekcije |
90921000-9 |
613324 613327 |
1.188,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
Predviđeno zaključivanje rezerviranog Ugovora u skladu sa članom 9. Zakona o javnim nabavkama |
4. |
Ostale komunalne usluge |
65000000-3 |
613329 |
56,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
5. |
Usluge obavljanja obaveznog sistematskog pregleda |
85140000-2 |
613941 |
3.420,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
6. |
Usluge popravke i održavanja vatrogasne opreme |
50413200-5 |
613722 |
513,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
7. |
Usluge opravki i održavanje zgrada |
50000000-5 |
613721 |
1.709,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
8. |
Usluge održavanja sistema vatrodojave |
50413200-5 |
613722 |
940,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
9. |
Usluge popravke, održavanja i srodne usluge za osobna računala, uredsku opremu |
50300000-8 |
613722 |
1.551,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
|
10. |
Usluge oglašavanja |
79341000-6 |
613911 |
2.035,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
|
11. |
Usluge štampanja |
79521000-2 |
613912 |
427,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
|
12. |
Usluge stručnog obrazovanja i pravne usluge |
80522000-9 |
613922 |
769,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
|
13. |
Usluge cestovnog prijevoza - prevoz učenika i nastavnika |
60100000-9 |
613524 |
128,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
|
14. |
Usluge cestovnog prijevoza - prevoz učenika i nastavnika |
60100000-9 |
613524 |
641,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Vlastiti prihodi (prihodi od fis.sale) |
Direktor škole |
|
|
15. |
Izdaci za hardverske i softverske usluge, održavanja informatičkog programa |
72210000-0 51611100-9 |
613934 |
684,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
|
16. |
Ostale nespomenute usluge (usluge kopiranja ključeva, izrada zahvalnica i sl. |
98390000-3 |
613991 |
598,00 |
Direktni sporazum |
Po potrebi škole |
Po potrebi škole |
Budžet KS |
Direktor škole |
|
|
|
UKUPNO USLUGE |
|
|
16.539,00 |
|
|
|
|
|
|
|
RADOVI |
|
|
|||||||||
|
UKUPNO RADOVI |
|
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
Član 7.
Ovaj Plan nabavki stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na web stranici JU OŠ „Hašim Spahić" Ilijaš.
OBRAZLOŽENJE
Članom 17. Zakona o javnim nabavkama BiH, a u vezi sa Listom ugovornih organa, po kategorijama, koji su obavezni primjenjivati Zakon o javnim nabavkama BiH, škola je u obavezi da postupke javne nabavke roba, usluga i radova provodi u skladu sa citiranim Zakonom.
Plan javnih nabavki definisan je u skladu sa Odlukom o usvajanju Budžeta Kantona Sarajevo za 2021. godinu, te imajući u vidu iznos sredstava namijenjenih za javne nabavke roba, usluga i radova u 2021.godini, te zakonom utvrđene vrijednosne razrede. U provođenju postupaka javnih nabavki primjenjivat će se u cijelosti Zakon o javnim nabavkama i podzakonski akti, o čemu pojedinačne odluke o pokretanju postupka svake konkretne nabavke donosi Školski odbor/direktor Javne ustanove Osnovna škola „Hašim Spahić" u Ilijašu, svako u okviru svojih ovlaštenja u skladu sa Pravilima Javne ustanove Osnovne škole „Hašim Spahić" Ilijaš. Kompletna dokumentacija o provedenim postupcima javnih nabavki: zaključeni ugovori o nabavci, zahtjevi, ponude, tenderska dokumentacija i dokumenti koji se odnose na ispitivanje i ocjenjivanje zahtjeva i ponuda, kao i drugi dokumenti u vezi sa nabavkom čuvaju se u arhivi Javne ustanove Osnovna škola „Hašim Spahić" u Ilijašu. Imajući u vidu navedeno odlučeno je kao u izreci.
Broj: 01-357/21
Ilijaš, 25.03.2021. godine
Predsjednik Školskog odbora
Nedim Matoruga
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
03000000-1 - Poljoprivredni, povrtlarski, ribolovački, šumarski i srodni proizvodi
-
18100000-0 - Radna odjeća, specijalna radna odjeća i asesoari
-
30100000-0 - Kancelarijske mašine, oprema i materijal osim kompjutera, štampača i namještaja
-
44000000-0 - Građevinski materijali i konstrukcije (osim električnih aparata )
-
65000000-3 - Komunalne djelatnosti i usluge komunalne infrastrukture
-
90921000-9 - Dezinfekcija, dezinsekcija i deratizacija kod nekretnina
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
MD Fisch d.o.o. Banja Luka - Ulica cerska broj 50 78000 Banja Luka
-
MIPEX-AUTO RS d.o.o. Banja Luka - ulica Miloša Crnjanskog broj 55 78000 Banja Luka
-
PROGRES BL d.o.o. Banja Luka - Ul. Branka Popovića br. 41 F 78000 Banja Luka
-
BLAGIŠA Blagiša Simić s.p. Međaši - Djece Azije 36, Međaši, Bijeljina 76301 Bijeljina
-
Šćeta d.o.o. Tomislavgrad - Jošanica b.b. 80240 Tomislavgrad
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
D.o.o. DRINA PROMET Zvornik - u stečaju - Karakaj bb 75400 Zvornik
-
OTOKA-BAMBUS d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke br. 25 71000 Sarajevo